به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، براساس بیانیه اخیر این شرکت ایتالیایی روند سوددهی و فروش این شرکت در سال ۲۰۱۹ همچنان ادامه دارد و تاکنون قیمت هر سهم این شرکت تحت تاثیر افزایش سوددهی فصلی ۷.۴ درصد رشد کرده است.
مدیریت شرکت فراری در این بیانیه تاکید کرده که استراتژی آتی این شرکت تبدیل مارک تجاری آن به یک برند کاملا لوکس است و در سال جاری نیز ضمن ثبت رکوردی جدید در پردهبرداری از مدلهای جدید خودروهای فوق اسپرت، متنوعسازی محصولات تولیدی را با عرضه کیف، لباس و عینک لوکس و گرانقیمت دنبال میکند.
بر همین اساس مقرر شده محصولاتی همچون عینک و کاپشن تنها به همراه برخی مدلهای اسپرت این شرکت که قیمت آنها به بیش از یک میلیون دلار میرسد، عرضه شود.
در حال حاضر فراری در سرتاسر جهان ۵۰ مغازه برای عرضه محصولات اصلی و جانبی خود دارد.
نظر شما